środa, 27 czerwca 2012

6 wedera 13 dzień

 65,7 kg - a jeszcze jadę dziś jadę do chłopaka, z pewnością coś zjemy, będę się starać by nie!  
papierosy: 0, a nic jeszcze nie zjadłam, ponieważ jest rano i czekam na kawę.

Witam, po 13 dniach ostrych ćwiczeń mogę powiedzieć, że 6 wedera przynosi rezultaty:) ! Nie tyle, że schudłam, bo nie schudłam wagę mam taką samą. Widzę, że na moim brzuchu jest mniej tłuszczu i moja super opona się skurczyła. !! a jak już coś widać to jestem na dobrej drodze.

aa i powiem jeszcze, że udało mi się wczoraj zrobić w ciągu całego dnia 1000 brzuszków :)



Założyłam tego bloga, ponieważ byłam już u kresu sił. Nie radziłam sobie ze swoim łakomstwem, brakiem organizacji. Nic nie doprowadzałam do końca! A teraz widzę, że robię tak samo;/ zaczynam różne postanowienia (publicznie) i ich nie dotrzymuje. Wstydzę się siebie, jedynie co się udało to te kilka dni diety białkowej, kefirowa była nędzna, a i 6 wedera jest ok - ale też nie wiem czy ją dokończę!!
Moje, życie dziele na pół raz mieszkam u siebie raz u chłopaka. U chłopaka zapominam o diecie. Nie umiem tego opisać. On uważa, że jestem najpiękniejsza a odchudzanie jest mi zbędne. Może dlatego pozwalam sobie u niego na trochę więcej?
Muszę znaleźć w sobie siłę by mimo to, że On gotuje przepysznie dla mnie, nie zjeść tego. Starałam się udawać bóle brzucha, jakieś nadkwaśności ale ile można udawać? I po co mam kłamać? To nie jest zabawa z mamą w nie jedzenie obiadu. To bardziej siedzi we mnie. Może jak jestem z nim to czuję się zbyt bezpieczna? Przyjaciółka często powtarza: "w związku się chudnie dopiero jak zaczyna dziać się źle między wami".  Ja nie mam żadnych rewelacji i problemów z moim chłopakiem dlatego nie mogę schudnąć?
Co za brednie! Trzeba się wziąć w garść i porządnie zastanowić się nad  SGD. Nie jeść i tyle!

Nie mam za dużo materiałów na temat tej diety, może macie jakąś ciekawą stronę?Artykuł?


Wgrywam sobie do telefonu licznik kalorii. Dziś dzień na próbę. Jeszcze nic nie zjadłam. Więc mogę spróbować. Trzymajcie kciuki!!!!:D

1 komentarz:

  1. Gratuluję Ci wytrwania z A6W. Ja po jednym dniu miałam dość, a tu proszę, 13 dzień. ;-) Obyś dała radę ją dokończyć.

    OdpowiedzUsuń