wtorek, 10 lipca 2012

14 dzień SGD - 700 kcal

Wczoraj nieźle popiłam z moją przyjaciółką, tak jak już mówiłam jej udało się schudnąć 12 kg. Całą noc opowiadałyśmy sobie o pierdołach. Nauczyłam się robić pastę do depilacji. Wydepilowałyśmy sobie na wzajem całe ciała. Było ekstra i jestem bez włosów - cała gładka!:)
Od dziecka razem się odchudzamy, razem motywujemy i zawsze byłyśmy o krok do przodu od innych. Przy niej czuje, że wszystko się uda. Mamy plan, do niedzieli spalić 4 kg każda. Jest ciężko, ponieważ ona biega po 10 km dziennie, dziś rano mnie zerwała i na kacu biegałam po lesie. Ale dałam rade! Nic nie jemy, tylko owoce i wodę. Uda nam się, wieczorem znów bieg po lesie, po południu rowery i oczywiście ćwiczenia z shape z panną Ewą. Życzcie mi powodzenia:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz