wtorek, 10 lipca 2012

15 dzień SGD - 400 kcal

Już sobie nie radze, jestem głodna. Staram się kochać ten stan. Ale czasem tak boli brzuch! Leże w łóżku i nie zasnę z głodu. Wypiłam 3 herbaty przeczyszczające, boje się że będę gruba, że nigdy nie dojdę do perfekcji. Idealnej figury, że nie będę z siebie samej dumna. Panikuje, nie wychodzi mi. innym wychodzi a mi nie, czemu? Czemu? Czemu mi jest trudniej? Czy ja mam coś inaczej? Jak to jest, że jestem słabsza. Walczę każdego dnia. Modle się przed snem. Pomóż mi daj mi siły, bym doszła tam gdzie pragnę! Trzymaj mnie za rękę w tej okrutnej walce ze mną. Całe zło jest we mnie, to we mnie tkwi problem. Sama siebie sprowadziłam na tą drogę teraz muszę iść, muszę to mój rozkaz. Będzie dobrze, będzie jak się postarasz..

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz