czwartek, 5 lipca 2012

8 dzień SGD - 400 kcal

64,0 kg  serek wiejski, kilka papierosów.

Dziś ma luzie, byłam na ostatnim zaleczeniu:) brakuje mi tylko jednego podpisu w indeksie i będzie już z głowy. W żabce przy uczelni kupiłam shape z płytą z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej. Dużo się mówi o tej płycie, sprawdziłam to poszukałam w internecie i znalazłam to:  http://www.facebook.com/media/set/?set=a.186860104721041.45412.186823701391348&type=1  - to są efekty w 4 tygodnie!!! Zrozumiałam czemu to taki szał, ćwiczenia muszą działać. Wiem, że raczej nie znajdziecie pełnego filmu treningowego na youtube polecam iść do kiosku i kupić shape 12 zł. Ja zaczynam trenować jej ćwiczenia i zobaczymy efekty. zrobię zdjęcia przed ćwiczeniami, a później po 4 tygodniach. Zamierzam ćwiczyć codziennie. paa moje motylki:*



ktoś może wie co to za buty? jaki model ona ma na sobie????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz