piątek, 24 sierpnia 2012

11 dzień



Zaczynam wątpić w ten cały wysiłek. Męczę się z dietami, a i tak nie chudnę, może troszkę ale wciąż za mało. Moja przyjaciółka A. schudła pięknie, jest naprawdę szczupła. Długo na to pracowała. Mówi, że się męczyła i nie jadła, bolał ją brzuch z głodu ale miała cel i dążyła do niego uparcie. Kocham swoje ciało, nie chce by było tłuste. Chcę być wysportowana i zgrabna. Chcę Chcę Chcę....

2 lata temu byłam mega szczupła, mieszkałam z chłopakiem i bardzo się starałam by zawsze świetnie wyglądać. Dziś nie pamiętam co ja takiego robiłam, że było tak dobrze z moim ciałem. Od tamtej pory doszło mi 10 kg których nie mogę się pozbyć;/

3 komentarze:

  1. ja nigdy nie byłam tak szczupła jak bym chciała, ważyłam kiedyś tylko 5 kg mniej niż teraz, ale jak zawsze kolejny raz próbuję... ciągle słyszę że ktoś tak pięknie schudł, my też możemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie jesteś sama dla siebie thinspiracją :) Wiesz, że możesz i że masz do tego wszelkie predyspozycje. Wykorzystaj to jako motywację ;)
    Dzięki za radę :) Wypróbowałaś już ćwiczenia z Tiffany?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno Ci się uda. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń